Contact
Heeft u een vraag over deze webshop, onze service, uw online bestelling of een product en kunt u het antwoord niet vinden tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op met de klantenservice van de Porsche webshop via één van de onderstaande contactmogelijkheden.
E-mail
Stuur ons een e-mail via webshop@nl.porsche.com en vermeld hierbij, indien van toepassing, het artikelnummer1 of ordernummer2 waarover u een vraag heeft. Wij streven ernaar uw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. Op werkdagen is dit uiterlijk binnen 24 uur.
Telefoon
Spreekt u liever met een van onze klantenservicemedewerkers? Dan kunt u deze bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur via ons servicenummer 088 8800 810 (lokaal tarief)3.
Webcare
Heb je opmerkingen of vragen? Laat het ons weten! Wij reageren van maandag t/m zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur.
Klachten
Heeft u na uw contact met onze klantenservice (nog steeds) een klacht over deze webshop, onze service, uw online bestelling of een product? Neem dan contact met ons op via het e-mailadres webshop@nl.porsche.com. Vermeld alstublieft voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht de volgende gegevens: uw naam, adres, woonplaats en indien van toepassing, het ordernummer2.
Per e-mail krijgt u een ontvangstbevestiging van uw klacht. Wij streven ernaar om de eerstvolgende werkdag telefonisch of per e-mail contact met u op te nemen om samen een oplossing te vinden. U ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
Vindt u dat uw klacht niet naar behoren is behandeld, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie via www.sgc.nl.
Bedrijfsgegevens
Pon’s Automobielhandel B.V.
Pon Porsche Import
Zuiderinslag 2
3833 BP Leusden
KVK Amersfoort: 31038797
BTW nummer: NL004082011B01
1 Het artikelnummer is een combinatie van 9 tot 11 letters en cijfers die meestal begint met WAP. Het artikelnummer vindt u in de webshop op de productpagina of op uw eventuele pakbon.
2 Het ordernummer is een combinatie van de letters PO en 6 cijfers en vindt u in de bestelbevestiging, op de factuur en op de pakbon.
3 Het gesprek kan worden opgenomen voor trainings-kwaliteitsdoeleinden.